Återbäring, yey!

Idag trillade min återbäring in på kontot. Som företagare får man den ju i december istället för runt midsommar. Till min förvåning var den dock på drygt 4000 kr MER än vad min skatteuträkning på e-deklarationen räknat ut. Och det gör ju absolut ingenting.. Men man undrar ju då ifall den kan ändras åt andra hållet också. Jag har ju räknat med att få ett visst belopp sen i april och skulle jag få mindre skulle det ju vara katastrof :)

1742 kr går dock direkt till kontot där jag betalade tillbaka extralönen som jag missat att jag fått.. Resten av extraåterbäringen går till bufferten; 1500 kr sätts in i en Nordenfond och 1000 kr i en fastighetsfond.

Den återbäring jag räknat med ska in i vårt resesparkonto och sättas i lämplig fond. Undra vad det ska bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0