Nyårslöften?

Sitter och funderar över nyårslöften. Om jag deklarerar dem här så kanske de blir svårare att bryta. Dessvärre upptäckte jag att den lunchyoga jag kommit iväg på i en månads tid, nu tas bort från schemat. Fan. Nu blir det jobbigare att komma iväg och träna.

Here we go..

1) Resesparet ska nå budgeterade 50.000 kr som vi sedan ska resa upp under sommaren/hösten.

2) Jag vill ha 25.000 kr i buffert. Det lär jag nog inte nå under 2010, men jag sätter 20.000 som mål så har vi något att bita i.

3) Vikten ska under 60 kg. Till min hjälp har jag LCHF som vi kör igång med stenhårt den 2:a jan.

4) Träning.. Minst 1 pass i veckan, helst två. Jag tror egentligen inte på träning som viktnedgångsform ifall man inte kör 4-5 ggr i veckan, och det har jag inte tid eller lust för. Så förhoppningsvis ett pass styrka/kondition och en simning i veckan.

Har du några nyårslöften? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0