Utgiftsfri tisdag

Lyckades klara mig utan några inköp idag också även om det medhavda spenatsoppan var riktigt äcklig till lunch. Hade varit för trött för att smaka av den igår kväll, och den visade sig innehålla för mycket buljong så det blev en mager lunch för mig idag.

Matlådan till imorgon är iallafall kirrad och avsmakad.

För övrigt så sitter jag och drömmer om en iPhone på dagarna eftersom jag är den enda på jobbet som inte har en och det ska konstant plockas och pratas om dessa telefoner. Jag vill ha en att surfa på på tåget till jobbet. Telenor har ett abonnemang där man får en 8gb för 199 kr/mån och fri surf, men jag har ju redan ett 3 abonnemang med 24 mån bindningstid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0