Universum betalar tillbaka

Kommer ni ihåg att jag försökte skicka ut lite signaler á la The Secret om att veterinärräkningspengarna skulle trilla in innan den 24:e?

Den 22:a har mina "böner" besvarats!

När deklarationen låg och väntade i brevlådan idag, kunde jag inte vänta att slita upp den och logga in på skatteverket. Som ni vet bygger vår Malaysiaresa på att vi ska få minst 10.000 kr i återbäring.

Eftersom jag har en firma så säger inte pappersvarianten så mycket, utan jag måste online fylla i näringsbilagor hit och moms dit så jag satte igång omedelbart. Efter en summering av mitt och sambons resultat så täcker återbäringen både Malaysia-delen och veterinärräkningen! Och förhoppningsvis lite till som också hamnar på malaysiakontot..

Prisad vare the law of attraction!

Ps. jag har också lyckats få en p-bot för att stå parkerad på gatan utanför huset plus att kapellets stålbågar har gått av pga snön, men det glömmer vi för tillfället. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0